FEMIBION food supplements

FEMIBION has developed supplements for the special phases of pregnancy, from before conceiving to the end of breastfeeding.  FEMIBION food supplements provide well chosen nutrients that, used as a complement to a balanced and varied diet, can support the mom and the baby during this special and exciting time.

6 магически движения за стягане след бременност

Не е задължително веднага да сваляте килограмите, качени при бременността. Кърменето и тичането около бебето вероятно ще отнемат цялата ви енергия. Всъщност специалистите препоръчват да изчакате около шест седмици, преди дори да помислите да спортувате отново. Когато дойде моментът, тези лесни, но ефективни движения ще ви помогнат да се стегнете за нула време. Толкова са лесни, че можете да ги правите заедно с бебето! 

1. Клякания с бебе

Прекарвате по-голямата част от дните, държейки бебе, затова можете да направите нещо полезно с допълнителната тежест. С крака, разтворени на широчината на раменете, хванете бебето здраво в ръце. Бавно сгънете колена и придвижете седалището назад, сякаш сядате на невидим стол. Бавно изправете крака и повторете 10 пъти. Правете това всеки път, когато сте на крака с бебето, и скоро ще забележките очевидна разлика в задните части. 

2. Разходки за отслабване

Ходенето е чудесен начин да ускорите пулса, да горите мазнини и да тонизирате долната част на тялото. Опитайте се да ходите бързо – тоест със забързана крачка, която ви кара да се задъхате леко – и го правете за около 30 минути дневно, за да видите резултати. Това е и идеалната възможност да вземете количката с вас, така че бебето също да се наслади на чистия въздух. 

3. Упражнения с количка

Някои фитнес зали провеждат упражнения с колички за нови майки, но ако около вас не се предлагат такива, можете сами да организирате група. Всичко, което ви е необходимо, е лека количка с три колела и чифт маратонки и сте готови. Започнете с бързо ходене, преди да преминете към бавно бягане. Само се уверете, че бебето е здраво закопчано – и избягвайте дупките! 

4. Бебешка водна аеробика

Посещението на местния плувен басейн с вашето бебе е фантастичен начин да сте заедно и същевременно да бъдете активни. Не се опитвайте да плувате няколко дължини. Достатъчно упражнение е просто да държите бебето в ръце и внимателно да се поклащате във водата. В допълнение бебето ще е уморено и сънливо след това. 

5. Упражнения за стягане на корема

Полезно е да се отделя време не само за бебешкото коремче. Следващия път, когато мъникът ви е на подложката за игра, легнете по корем и след това се повдигнете на лакти и пръстите на краката, докато торсът ви е няколко сантиметра над земята. Опитайте са да задържите тази позиция за 20 секунди, след това се отпуснете и повторете пет пъти – или докато бебето ви се отегчи! След няколко седмици ще забележите, че коремът ви се е стегнал.

6. Стягане на тазовото дъно

Това е упражнение, което можете да правите навсякъде – независимо дали сте пред телевизора, или на опашка в банката. Просто свийте мускулите на влагалището все едно се опитвате да спрете да уринирате, след това се отпуснете и повторете 10 пъти. Правете това няколко пъти дневно, за да поддържате добър тонус на таза.